Przejdź do głównej zawartości

Pisanie opinii dla sklepu internetowego


   Pisanie opinii dla sklepu internetowego jest jedną z form działania marketingu szeptanego. Takie działania bardzo często mogą pomóc początkującym markom, które dopiero próbują rozkręcić swój biznes. Wbrew pozorom takie posunięcie może nie być takie złe i może pomóc przyciągnąć do nas pierwszych klientów, przez co nie będzie trzeba już tego robić, ponieważ klienci sami zaczną je pisać. Pisanie opinii może być także w przypadku, gdy ktoś z konkurencji próbuje oczernić naszą markę, bądź jak mamy do czynienia z typową zasadą"niezadowolony klient powie 20 osobom, a zadowolony klient powie 5". W takim przypadku dodatkowe dobre opinie mogą być dobrym pomysłem.

   Żeby opinia była wiarygodna to bardzo często pisze się ją nie do końca zgodnie z zasadami ortograficznymi czy zgodnie z interpunkcją. Wiadomo, że nie każdy klient będzie pisał w takim samym poprawnym stylu. Niżej przedstawię przykładowe opinie:

"Ja mam (marka telefonu) i ostatnio miałam problem z ładowaniem go. Coraz gorzej było podłączyć do niego ładowarkę, nawet jak kupiłam nową to nic nie dało. Potem już po podłączeniu mojego smartfona do ładowarki to wcale jej nie wykrywał, normalnie jakby nie był do niej podłączony, więc postanowiłam poszukać serwisu. Znalazłam, zaniosłam go do serwisu (nazwa) to okazało się, że trzeba wymienić gniazdo ładowania, bo zostało uszkodzone. Już myślałam, że będę musiała spisać mojego (marka telefonu) na straty, ale na szczęście okazało się, że trzeba tylko coś wymienić. Nigdy nie myślałam że coś takiego mi się przydarzy. Dodatkowo postanowiłam wymienić szybkę, ponieważ miałam już ją dość mocno zbitą i całą porysowaną. Ogólnie to bardzo zadowolona jestem, że wybrałam ten serwis (nazwa), ponieważ wszystko to co chciałam to zrobił bardzo profesjonalnie. Nie czekałam też długo na to wszystko. Ogólnie to widać że znają się na tym co robią, przez co nie zniszczyli mi ekranu przy wymianie szybki. Kiedyś jak byłam w innym serwisie i miałam mojego starego (marka telefonu) to wyświetlacz mi uszkodzili. Także mogę powiedzieć, że warto tutaj zanieść swój telefon. Podejście do klienta też bardzo profesjonalne, zostałam o wszystkim poinformowana dokładnie. Mało w którym serwisie tak jest". 

"W moim przypadku było tak, że konieczna była porządniejsza wymiana. Telefon kompletnie nie chciał się ładować. Mam (marka telefonu). Do tej pory działał mi bez zarzutów bardzo długi czas i no nie zdziwiłem się w sumie, że dopiero po takim czasie zaczęło się coś psuć, jednak no żal mi było wyrzucać taki telefon. Poszukałem w internecie co to może być, wpisałem to co się dzieje z moim smartfonem i no nic takiego konkretnego nie znalazłem. Tak więc zacząłem szukać jakiegoś serwisu, bo używam też telefonu do pracy, więc musi on działać i muszę nosić go zawsze przy sobie. Znalazłem serwis (nazwa) no i po oddaniu do nich swojego smartfona okazało się, ze trzeba wymienić układ zasilania U2. Taki układ U2 zarządza zasilaniem i komunikacją poprzez gniazdo ładowania. Okazało się również, że jest to typ układu, który jest bardzo podatny na uszkodzenia. Dzięki temu przestałem się martwić bo wiedziałem, że mój telefon jest w bardzo dobrych rękach. Dzięki bardzo dobrej obsłudze, która wie wszystko o tym co dokładnie robi, mój smartfon służy mi dalej bez jakichkolwiek zarzutów. Wszystko działa naprawdę świetnie. Patrząc na to, jakie cuda zdziałali z moim telefonem, to nie wątpię, że w przypadku innych usterek na pewno jeszcze tutaj wrócę. Naprawdę polecam".

   Opinia nie musi być taka długa jak podana wyżej. Bardzo często pisze się je krótsze, czyli poniżej 500 zzs (znaków ze spacją), żeby wyglądała na bardziej wiarygodną i naturalną, mniej przekombinowaną. Jednak długie również się pojawiają.


   Ja również zajmuję się pisaniem takich opinii. Jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam do kontaktu:)



-------------

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność Nasztam Copywriter i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody Nasztam Copywriter. Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli serwisu jest zabronione.

___________________________
Chcesz żebym napisała dla Ciebie artykuł, bądź jakiś inny tekst?

Zapraszam do kontaktu: natchudzi@gmail.com

Więcej tekstów mogę podesłać poprzez adres e-mail.
Tutaj informacje o tym, w jakich tekstach się specjalizuje: https://nasztamcopywriter.blogspot.com/p/o-mnie.html
Link do mojego drugiego bloga: lemonywpodrozy.blogspot.com
Fanpage:  https://www.facebook.com/nasztamcopywriter/
Instagram: nasztamcopywriter

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Marketing Szeptany

Marketing szeptany Co to jest marketing szeptany?    Marketing szeptany to nic innego jak umieszczanie tekstu z opinią zawierającego link do danej firmy, której chcemy zbudować dobry wizerunek. Głównie polega to na sformułowaniu tekstu, który przeważnie składa się z jednej frazy klucz oraz linku do strony, której chcemy zbudować dobry wizerunek. Przydatne jest to, gdy wynikają pewne nieporozumienia w kwestii kontaktu firmy z klientem. Mówi się, że dobry klient powie 3 znajomym, a niezadowolony powie 10 osobom. Wpływa to niekorzystnie na firmę, która nie zawsze jest winna i często oszczerstwa wobec niej są bezpodstawne. Bardzo często zdarza się, że klient, który jest zadowolony za usługę, próbuje wymusić ją tańszą i robi wszystko, nawet próbuje zaszkodzić takiej firmie, żeby to osiągnąć.    Dzięki działaniom jakie oferuje marketing szeptany w jakiś sposób może pomóc to w budowaniu dobrej opinii o danej firmie, a także zwiększyć jej zasięgi. Powoduje to również wzrost uznania w

Copywriting

Copywriting Kto to jest copywriter i czym się zajmuje? Copywriter – jest to osoba zajmująca się pisaniem tekstów. Copywriter bierze artystyczny udział w tworzeniu przy reklamach, scenariuszach itp. Dlatego musi być pomysłowy i kreatywny. Powinien on znać potrzeby konsumentów, to co jest potrzebne na rynku, na co jest popyt. Copywriter zajmuje się także:   - tworzeniem tekstów na istniejące strony internetowe   - artykuły do prasy   - artykuły pozycjonujące   - teksty do newsletterów   - hasła reklamowe i slogany   - nazwy firm/marek   - artykuły specjalistyczne   - teksty blogowe   - korekta tekstów   - teksty sponsorowane   - teksty reklamowe na ulotki, katalogi   - SEO   - opisy np. produktów. Copywriter zamykający się w jednej dziedzinie, o której pisze, ma małą szansę na rozwój. Z reguły jest tak, że musi on mieć wszechstronną wiedzę na różne tematy i robić bardzo dokładny research. Wtedy też można by powiedzieć, że się rozwija wszechstronnie i n

Teksty blogowe

Teksty blogowe Czym jest tekst blogowy?    Tekst blogowy, możemy zauważyć na różnego rodzaju stronach internetowych oraz typowych blogach. Jego głównym celem, jest trafienie do czytelnika, który znajduje się na pierwszym miejscu, natomiast dopiero potem, myśli się o wyszukiwarce. Tekst musi być wartościowy dla takiego czytelnika, jednak wiele osób, pisząc taki tekst, który może być naprawdę świetny i wartościowy, zapomina o pozycjonowaniu strony/wpisu, przez co niestety trafi on do mniejszej ilości odbiorców. Warto o tym pamiętać, jeśli piszemy tekst blogowy, ponieważ taka może się wydawać zbędna rzecz, tak naprawdę robi bardzo dużo. Jak wygląda tekst blogowy?    Otóż taki tekst blogowy, wyróżnia przede wszystkim jego temat, który tak naprawdę może być o konkretach, bądź dosłownie o niczym, taka luźna pogadanka i przemyślenia autora, który potem wchodzi w interakcję z odbiorcą. Wygląd tekstu blogowego , również może być różny. Zwykle pierwszą rzeczą, która przyciąga tak nap