Przejdź do głównej zawartości

Marketing Szeptany

Marketing szeptany

Co to jest marketing szeptany?

   Marketing szeptany to nic innego jak umieszczanie tekstu z opinią zawierającego link do danej firmy, której chcemy zbudować dobry wizerunek. Głównie polega to na sformułowaniu tekstu, który przeważnie składa się z jednej frazy klucz oraz linku do strony, której chcemy zbudować dobry wizerunek. Przydatne jest to, gdy wynikają pewne nieporozumienia w kwestii kontaktu firmy z klientem. Mówi się, że dobry klient powie 3 znajomym, a niezadowolony powie 10 osobom. Wpływa to niekorzystnie na firmę, która nie zawsze jest winna i często oszczerstwa wobec niej są bezpodstawne. Bardzo często zdarza się, że klient, który jest zadowolony za usługę, próbuje wymusić ją tańszą i robi wszystko, nawet próbuje zaszkodzić takiej firmie, żeby to osiągnąć.

   Dzięki działaniom jakie oferuje marketing szeptany w jakiś sposób może pomóc to w budowaniu dobrej opinii o danej firmie, a także zwiększyć jej zasięgi. Powoduje to również wzrost uznania wśród klientów, zwiększa świadomość marki, wzrost poziomu zaufania u klientów oraz pozwala zrozumieć potrzeby klientów, których z pewnością przybywa. Rynek jest ruchomy, przez co firma co jakiś czasu musi wprowadzać nowe produkty do swojej oferty, a także obniżać ceny, tworząc różnego rodzaju promocje.

   Marketing szeptany to działania marketingowe, które pozwalają na dotarcie do odbiorcy z informacją, która wygląda na bezpośrednią, spontanicznie napisaną wiadomość.

Marketing szeptany - cena

   Jeśli chodzi o cenę różnego typu działań, które związane są z marketingiem szeptanym, to cena jest bardzo różna. Warto jest pamiętać o tym, że dobry copywriter, który zajmuje się różnego tego typu działaniami, na pewno będzie miał wyższą stawkę. Bardzo często możemy trafić na niedoświadczone osoby, które mają bardzo małe pojęcie o tym, czym dokładnie jest marketing szeptany i co trzeba w związku z takim działaniem robić, to mają oni bardzo niską stawkę, która nie tylko zaniża rynek, ale i go niszczy. Każdy, kto jest bardzo dobry w swoim fachu, to się ceni.

   Jeśli szukasz firmy bądź copywritera freelancera, który zajmie się marketingiem szeptanym dla Twojej firmy, to na pewno bardzo dobrym rozwiązaniem, będzie skontaktowanie się z osobą, która jest kompetentna i nie robi tego pierwszy raz. Bardzo ważne jest też to, czy taka osoba na bieżąco śledzi proces działania i reklamy, który możemy dostrzec w różnego rodzaju mediach społecznościowych bądź w statystykach wyszukiwań. Czasem nawet bardzo dobre i chwytliwe hasło, może zniknąć, ze względu na brak możliwości rozwijania się danej marki.

Szeptany marketing praca

   Niektórzy myślą, że każdy może zajmować się marketingiem szeptanym, jednak jest to nieprawda. Jeśli chcesz zacząć wykonywać taką pracę, to musisz pamiętać o tym, żeby być na bieżąco z aktualnym działaniem rynku i konkurencji, musisz interesować się mechanizmami i strategiami, które wykorzystują różne firmy. Taka wiedza pozwoli Ci lepiej zrozumieć to, o co konkretnie chodzi Twojemu potencjalnemu klientowi.

 Długość tekstu w marketingu szeptanym
   Taki tekst nie może być za długi i nie może mieć za dużej ilości fraz klucz/anchorów. Dlaczego? Taki tekst nie tylko będzie nie czytelny, ale będzie wyglądał na bardzo sztuczny i nieprawdziwy. Marketing szeptany ma wyglądać na szczery, mimowolny i naturalny, a nie na kopiuj i wklej tego samego pod każdym postem i robienie spamu na forach, który będzie blokowany i po prostu nieskuteczny. 


Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność Nasztam Copywriter i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody Nasztam Copywriter. Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli serwisu jest zabronione.
___________________________
Chcesz żebym napisała dla Ciebie artykuł, bądź jakiś inny tekst?
Zapraszam do kontaktu: natchudzi@gmail.com
Więcej tekstów mogę podesłać poprzez adres e-mail.
Tutaj informacje o tym, w jakich tekstach się specjalizuje: https://nasztamcopywriter.blogspot.com/p/o-mnie.html
Link do mojego drugiego bloga: https://polnocnymszlakiem.blogspot.com/
Fanpage:  https://www.facebook.com/nasztamcopywriter/
Instagram: nasztamcopywriter

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Copywriting

Copywriting Kto to jest copywriter i czym się zajmuje? Copywriter – jest to osoba zajmująca się pisaniem tekstów. Copywriter bierze artystyczny udział w tworzeniu przy reklamach, scenariuszach itp. Dlatego musi być pomysłowy i kreatywny. Powinien on znać potrzeby konsumentów, to co jest potrzebne na rynku, na co jest popyt. Copywriter zajmuje się także:   - tworzeniem tekstów na istniejące strony internetowe   - artykuły do prasy   - artykuły pozycjonujące   - teksty do newsletterów   - hasła reklamowe i slogany   - nazwy firm/marek   - artykuły specjalistyczne   - teksty blogowe   - korekta tekstów   - teksty sponsorowane   - teksty reklamowe na ulotki, katalogi   - SEO   - opisy np. produktów. Copywriter zamykający się w jednej dziedzinie, o której pisze, ma małą szansę na rozwój. Z reguły jest tak, że musi on mieć wszechstronną wiedzę na różne tematy i robić bardzo dokładny research. Wtedy też można by powiedzieć, że się rozwija wszechstronnie i n

Teksty blogowe

Teksty blogowe Czym jest tekst blogowy?    Tekst blogowy, możemy zauważyć na różnego rodzaju stronach internetowych oraz typowych blogach. Jego głównym celem, jest trafienie do czytelnika, który znajduje się na pierwszym miejscu, natomiast dopiero potem, myśli się o wyszukiwarce. Tekst musi być wartościowy dla takiego czytelnika, jednak wiele osób, pisząc taki tekst, który może być naprawdę świetny i wartościowy, zapomina o pozycjonowaniu strony/wpisu, przez co niestety trafi on do mniejszej ilości odbiorców. Warto o tym pamiętać, jeśli piszemy tekst blogowy, ponieważ taka może się wydawać zbędna rzecz, tak naprawdę robi bardzo dużo. Jak wygląda tekst blogowy?    Otóż taki tekst blogowy, wyróżnia przede wszystkim jego temat, który tak naprawdę może być o konkretach, bądź dosłownie o niczym, taka luźna pogadanka i przemyślenia autora, który potem wchodzi w interakcję z odbiorcą. Wygląd tekstu blogowego , również może być różny. Zwykle pierwszą rzeczą, która przyciąga tak nap