Przejdź do głównej zawartości

O mnie

 Kiedy to wszystko się zaczęło?

   Mam na imię Natalia. Przygodę z copywritingiem zaczęłam od listopada 2019 roku. Można by rzec, że to całkiem niedawno. Tak naprawdę, od tego krótkiego czasu, osiągnęłam bardzo duży progres. Inwestuję w siebie, żeby zgłębiać wiedzę w tej branży, a także cały czas podnosić swoje kwalifikacje. Robię to praktycznie codziennie, podejmując się coraz to różniejszych i cięższych wyzwań. Póki co, moje moce przerobowe w dni robocze wynoszą 100 tysięcy znaków ze spacją tygodniowo, ponieważ również się uczę. Weekendy również spędzam pracując, jednak nie dlatego, że mam mało czasu w tygodniu, ale przyczyną tego jest to, że praca sprawia mi przyjemność.

Moje podejście do pracy

   Większość osób, które pracują jako copywriter, po osiągnięciu wyższego poziomu, przestają się tak naprawdę rozwijać. Natomiast jeśli chodzi o mnie, to jestem zdania, że rozwijać należy się całe życie, żeby dojść do wysokiego poziomu, który nie ma nas tylko satysfakcjonować, ale i zaskakiwać, że naprawdę temu podołaliśmy, że dokonaliśmy niemożliwego.  Stawianie sobie w życiu różnych celów, nawet tych, wydających się dla nas całkowicie niemożliwymi pokaże, że ciężką praca i samozaparciem, jesteśmy w stanie osiągnąć dosłownie wszystko.

W czym się specjalizuje?

   Ogólnie rzecz biorąc, na co dzień piszę teksty dla większej firmy, która skupia bardzo dobrych copywriterów. Piszę tam przede wszystkim teksty zapleczowe. Jednak mimo tego, działam też jako freelancer, dzięki czemu mogę robić również indywidualne zlecenia. Co konkretnie wykonuję? Otóż są to:
 - opisy produktów
 - transkrypcje (pisanie tekstów z nagrań)
 - hasła i slogany reklamowe
 - nazwy firm i marek
 - teksty blogowe
 - artykuły i teksty specjalistyczne
 - podnoszenie wyników wyszukiwania, SEO
 - artykuły dla gazet, magazynów itp...
 - teksty do reklam
 - teksty do newsletterów
 - prowadzenie fanpage i różnych mediów
 - informacje do prasy (uwielbiam pisać takie teksty)
 - teksty na ulotki, katalogi
 - teksty sponsorowane
 - korekta tekstu
 - opisy do opowiadań
 - napisanie CV
 - praca dyplomowa
 - grafika (loga)

Jakie są ceny takich usług?

    Cen nie nie podaję na stronie głównie dlatego, że cena konkretnego zlecenia, jest dobierana indywidualnie pod klienta. Wiele osób może być tym faktem oburzone, jednak jest to bardzo sprawiedliwe. Dlaczego? Otóż dlatego, że jeśli klient będzie miał bardzo dużą ilość tekstów, a także będzie nastawiony ma dłuższą współpracę, to będzie miał dużo niższą stawkę, aniżeli osoba, która zleci mi taki tekst jednorazowo. Stawki muszą być realne do zlecenia, a nie wzięte z kosmosu.

Kontakt

   Jeśli zainteresuje Cię, podjęcie ze mną współpracy, to zapraszam do kontaktu, poprzez adres e-mail. Wszytko dostosowuję indywidualnie do klienta. Nie idę na ilość, tylko na jakość wykonywanych przeze mnie usług. Wychodzę z założenia, że obie strony muszą być zadowolone. Jeśli chcesz zobaczyć więcej moich prac, to jak najbardziej mogę wysłać przykładowe, napisane przeze mnie teksty.

E-mail: natchudzi@gmail.com

Link do bloga, który prowadzę: https://polnocnymszlakiem.blogspot.com/

Fot: Zamknięty obiektyw

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność Nasztam Copywriter i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody Nasztam Copywriter. Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli serwisu jest zabronione.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Marketing Szeptany

Marketing szeptany Co to jest marketing szeptany?    Marketing szeptany to nic innego jak umieszczanie tekstu z opinią zawierającego link do danej firmy, której chcemy zbudować dobry wizerunek. Głównie polega to na sformułowaniu tekstu, który przeważnie składa się z jednej frazy klucz oraz linku do strony, której chcemy zbudować dobry wizerunek. Przydatne jest to, gdy wynikają pewne nieporozumienia w kwestii kontaktu firmy z klientem. Mówi się, że dobry klient powie 3 znajomym, a niezadowolony powie 10 osobom. Wpływa to niekorzystnie na firmę, która nie zawsze jest winna i często oszczerstwa wobec niej są bezpodstawne. Bardzo często zdarza się, że klient, który jest zadowolony za usługę, próbuje wymusić ją tańszą i robi wszystko, nawet próbuje zaszkodzić takiej firmie, żeby to osiągnąć.    Dzięki działaniom jakie oferuje marketing szeptany w jakiś sposób może pomóc to w budowaniu dobrej opinii o danej firmie, a także zwiększyć jej zasięgi. Powoduje to również wzrost uznania w

Copywriting

Copywriting Kto to jest copywriter i czym się zajmuje? Copywriter – jest to osoba zajmująca się pisaniem tekstów. Copywriter bierze artystyczny udział w tworzeniu przy reklamach, scenariuszach itp. Dlatego musi być pomysłowy i kreatywny. Powinien on znać potrzeby konsumentów, to co jest potrzebne na rynku, na co jest popyt. Copywriter zajmuje się także:   - tworzeniem tekstów na istniejące strony internetowe   - artykuły do prasy   - artykuły pozycjonujące   - teksty do newsletterów   - hasła reklamowe i slogany   - nazwy firm/marek   - artykuły specjalistyczne   - teksty blogowe   - korekta tekstów   - teksty sponsorowane   - teksty reklamowe na ulotki, katalogi   - SEO   - opisy np. produktów. Copywriter zamykający się w jednej dziedzinie, o której pisze, ma małą szansę na rozwój. Z reguły jest tak, że musi on mieć wszechstronną wiedzę na różne tematy i robić bardzo dokładny research. Wtedy też można by powiedzieć, że się rozwija wszechstronnie i n

Teksty blogowe

Teksty blogowe Czym jest tekst blogowy?    Tekst blogowy, możemy zauważyć na różnego rodzaju stronach internetowych oraz typowych blogach. Jego głównym celem, jest trafienie do czytelnika, który znajduje się na pierwszym miejscu, natomiast dopiero potem, myśli się o wyszukiwarce. Tekst musi być wartościowy dla takiego czytelnika, jednak wiele osób, pisząc taki tekst, który może być naprawdę świetny i wartościowy, zapomina o pozycjonowaniu strony/wpisu, przez co niestety trafi on do mniejszej ilości odbiorców. Warto o tym pamiętać, jeśli piszemy tekst blogowy, ponieważ taka może się wydawać zbędna rzecz, tak naprawdę robi bardzo dużo. Jak wygląda tekst blogowy?    Otóż taki tekst blogowy, wyróżnia przede wszystkim jego temat, który tak naprawdę może być o konkretach, bądź dosłownie o niczym, taka luźna pogadanka i przemyślenia autora, który potem wchodzi w interakcję z odbiorcą. Wygląd tekstu blogowego , również może być różny. Zwykle pierwszą rzeczą, która przyciąga tak nap