Kiedy to wszystko się zaczęło?
Mam na imię Natalia. Przygodę z copywritingiem zaczęłam od listopada 2019 roku. Można by rzec, że to całkiem niedawno. Tak naprawdę, od tego krótkiego czasu, osiągnęłam bardzo duży progres. Inwestuję w siebie, żeby zgłębiać wiedzę w tej branży, a także cały czas podnosić swoje kwalifikacje. Robię to praktycznie codziennie, podejmując się coraz to różniejszych i cięższych wyzwań. Póki co, moje moce przerobowe w dni robocze wynoszą 100 tysięcy znaków ze spacją tygodniowo, ponieważ również się uczę. Weekendy również spędzam pracując, jednak nie dlatego, że mam mało czasu w tygodniu, ale przyczyną tego jest to, że praca sprawia mi przyjemność.
Moje podejście do pracy
Większość osób, które pracują jako copywriter, po osiągnięciu wyższego poziomu, przestają się tak naprawdę rozwijać. Natomiast jeśli chodzi o mnie, to jestem zdania, że rozwijać należy się całe życie, żeby dojść do wysokiego poziomu, który nie ma nas tylko satysfakcjonować, ale i zaskakiwać, że naprawdę temu podołaliśmy, że dokonaliśmy niemożliwego. Stawianie sobie w życiu różnych celów, nawet tych, wydających się dla nas całkowicie niemożliwymi pokaże, że ciężką praca i samozaparciem, jesteśmy w stanie osiągnąć dosłownie wszystko.
W czym się specjalizuje?
Ogólnie rzecz biorąc, na co dzień piszę teksty dla większej firmy, która skupia bardzo dobrych copywriterów. Piszę tam przede wszystkim teksty zapleczowe. Jednak mimo tego, działam też jako freelancer, dzięki czemu mogę robić również indywidualne zlecenia. Co konkretnie wykonuję? Otóż są to:
- opisy produktów
- transkrypcje (pisanie tekstów z nagrań)
- hasła i slogany reklamowe
- nazwy firm i marek
- teksty blogowe
- artykuły i teksty specjalistyczne
- podnoszenie wyników wyszukiwania, SEO
- artykuły dla gazet, magazynów itp...
- teksty do reklam
- teksty do newsletterów
- prowadzenie fanpage i różnych mediów
- informacje do prasy (uwielbiam pisać takie teksty)
- teksty na ulotki, katalogi
- teksty sponsorowane
- korekta tekstu
- opisy do opowiadań
- napisanie CV
- praca dyplomowa
- grafika (loga)
Jakie są ceny takich usług?
Cen nie nie podaję na stronie głównie dlatego, że cena konkretnego zlecenia, jest dobierana indywidualnie pod klienta. Wiele osób może być tym faktem oburzone, jednak jest to bardzo sprawiedliwe. Dlaczego? Otóż dlatego, że jeśli klient będzie miał bardzo dużą ilość tekstów, a także będzie nastawiony ma dłuższą współpracę, to będzie miał dużo niższą stawkę, aniżeli osoba, która zleci mi taki tekst jednorazowo. Stawki muszą być realne do zlecenia, a nie wzięte z kosmosu.
Kontakt
Jeśli zainteresuje Cię, podjęcie ze mną współpracy, to zapraszam do kontaktu, poprzez adres e-mail. Wszytko dostosowuję indywidualnie do klienta. Nie idę na ilość, tylko na jakość wykonywanych przeze mnie usług. Wychodzę z założenia, że obie strony muszą być zadowolone. Jeśli chcesz zobaczyć więcej moich prac, to jak najbardziej mogę wysłać przykładowe, napisane przeze mnie teksty.
E-mail: natchudzi@gmail.com
Link do bloga, który prowadzę: https://polnocnymszlakiem.blogspot.com/
Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność Nasztam Copywriter i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody Nasztam Copywriter. Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli serwisu jest zabronione.
Mam na imię Natalia. Przygodę z copywritingiem zaczęłam od listopada 2019 roku. Można by rzec, że to całkiem niedawno. Tak naprawdę, od tego krótkiego czasu, osiągnęłam bardzo duży progres. Inwestuję w siebie, żeby zgłębiać wiedzę w tej branży, a także cały czas podnosić swoje kwalifikacje. Robię to praktycznie codziennie, podejmując się coraz to różniejszych i cięższych wyzwań. Póki co, moje moce przerobowe w dni robocze wynoszą 100 tysięcy znaków ze spacją tygodniowo, ponieważ również się uczę. Weekendy również spędzam pracując, jednak nie dlatego, że mam mało czasu w tygodniu, ale przyczyną tego jest to, że praca sprawia mi przyjemność.
Moje podejście do pracy
Większość osób, które pracują jako copywriter, po osiągnięciu wyższego poziomu, przestają się tak naprawdę rozwijać. Natomiast jeśli chodzi o mnie, to jestem zdania, że rozwijać należy się całe życie, żeby dojść do wysokiego poziomu, który nie ma nas tylko satysfakcjonować, ale i zaskakiwać, że naprawdę temu podołaliśmy, że dokonaliśmy niemożliwego. Stawianie sobie w życiu różnych celów, nawet tych, wydających się dla nas całkowicie niemożliwymi pokaże, że ciężką praca i samozaparciem, jesteśmy w stanie osiągnąć dosłownie wszystko.
W czym się specjalizuje?
Ogólnie rzecz biorąc, na co dzień piszę teksty dla większej firmy, która skupia bardzo dobrych copywriterów. Piszę tam przede wszystkim teksty zapleczowe. Jednak mimo tego, działam też jako freelancer, dzięki czemu mogę robić również indywidualne zlecenia. Co konkretnie wykonuję? Otóż są to:
- opisy produktów
- transkrypcje (pisanie tekstów z nagrań)
- hasła i slogany reklamowe
- nazwy firm i marek
- teksty blogowe
- artykuły i teksty specjalistyczne
- podnoszenie wyników wyszukiwania, SEO
- artykuły dla gazet, magazynów itp...
- teksty do reklam
- teksty do newsletterów
- prowadzenie fanpage i różnych mediów
- informacje do prasy (uwielbiam pisać takie teksty)
- teksty na ulotki, katalogi
- teksty sponsorowane
- korekta tekstu
- opisy do opowiadań
- napisanie CV
- praca dyplomowa
- grafika (loga)
Jakie są ceny takich usług?
Cen nie nie podaję na stronie głównie dlatego, że cena konkretnego zlecenia, jest dobierana indywidualnie pod klienta. Wiele osób może być tym faktem oburzone, jednak jest to bardzo sprawiedliwe. Dlaczego? Otóż dlatego, że jeśli klient będzie miał bardzo dużą ilość tekstów, a także będzie nastawiony ma dłuższą współpracę, to będzie miał dużo niższą stawkę, aniżeli osoba, która zleci mi taki tekst jednorazowo. Stawki muszą być realne do zlecenia, a nie wzięte z kosmosu.
Kontakt
Jeśli zainteresuje Cię, podjęcie ze mną współpracy, to zapraszam do kontaktu, poprzez adres e-mail. Wszytko dostosowuję indywidualnie do klienta. Nie idę na ilość, tylko na jakość wykonywanych przeze mnie usług. Wychodzę z założenia, że obie strony muszą być zadowolone. Jeśli chcesz zobaczyć więcej moich prac, to jak najbardziej mogę wysłać przykładowe, napisane przeze mnie teksty.
E-mail: natchudzi@gmail.com
Link do bloga, który prowadzę: https://polnocnymszlakiem.blogspot.com/
Fot: Zamknięty obiektyw
Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność Nasztam Copywriter i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody Nasztam Copywriter. Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli serwisu jest zabronione.
Komentarze
Prześlij komentarz