Przejdź do głównej zawartości

Publikacje mojego autorstwa

Publikacje moje autorstwa


   Na pewno każdy z nas, na początku swojej kariery jako copywriter, cieszy się ze swoich publikacji. Później jednak stają się one już codziennością, chlebem powszednim. Gdzie można zatem zobaczyć moje teksty? Najczęściej widnieją one na różnego rodzaju sklepach internetowych, dla których teksty piszę dosłownie codziennie. Niżej zamieszczę kilka linków do nich, jednak jeśli ktoś jest zainteresowany współpracą ze mną, to podeśle większą ich ilość na e-maila.

   Ten wpis będzie dosyć krótki dlatego, że będzie zawierał małą ilość ze wszystkich tekstów, jakie do tej pory pisałam. Nie chcę umieszczać tutaj wszystkiego, ponieważ nie ma to sensu.

Jakie teksty piszę najczęściej?

   Głównie współpracuję ze sklepami, które są bardzo dużymi i popularnymi wśród nas sieciówkami. Jednak zdarzają się również teksty naukowe, psychologiczne, a także podróżnicze. Prowadzę bloga podróżniczego i ruszy również kanał na YouTube, gdzie można będzie zobaczyć moje zmagania za granicą (w Polsce również) oraz dowiedzieć się czegoś o danych miastach ze strony historycznej, a nie tylko wizualnej w postaci widoków. Czasem będąc za granicą, można zobaczyć również różnego rodzaju muzea, które są obowiązkowym punktem podróży.

Przykładowe publikacje i teksty

Blog: polnocnymszlakiem.blogspot.com

Sklepy internetowe:
   - https://inubia.pl/jak-wybrac-sukienke-na-karnawal/
   - https://nevis-shop.pl/jak-wybrac-odpowiednie-spodnie-jeansowe/

Inne:
   - https://nasztamcopywriter.blogspot.com/2019/12/artyku-naukowy-portfolio.html
   - https://polnocnymszlakiem.blogspot.com/

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność Nasztam Copywriter i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody Nasztam Copywriter. Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli serwisu jest zabronione.
___________________________
Chcesz żebym napisała dla Ciebie artykuł, bądź jakiś inny tekst?

Zapraszam do kontaktu: natchudzi@gmail.com
Więcej tekstów mogę podesłać poprzez adres e-mail.
Tutaj informacje o tym, w jakich tekstach się specjalizuje: https://nasztamcopywriter.blogspot.com/p/o-mnie.html
Link do mojego drugiego bloga: https://polnocnymszlakiem.blogspot.com/
Fanpage:  https://www.facebook.com/nasztamcopywriter/
Instagram: nasztamcopywriter










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Marketing Szeptany

Marketing szeptany Co to jest marketing szeptany?    Marketing szeptany to nic innego jak umieszczanie tekstu z opinią zawierającego link do danej firmy, której chcemy zbudować dobry wizerunek. Głównie polega to na sformułowaniu tekstu, który przeważnie składa się z jednej frazy klucz oraz linku do strony, której chcemy zbudować dobry wizerunek. Przydatne jest to, gdy wynikają pewne nieporozumienia w kwestii kontaktu firmy z klientem. Mówi się, że dobry klient powie 3 znajomym, a niezadowolony powie 10 osobom. Wpływa to niekorzystnie na firmę, która nie zawsze jest winna i często oszczerstwa wobec niej są bezpodstawne. Bardzo często zdarza się, że klient, który jest zadowolony za usługę, próbuje wymusić ją tańszą i robi wszystko, nawet próbuje zaszkodzić takiej firmie, żeby to osiągnąć.    Dzięki działaniom jakie oferuje marketing szeptany w jakiś sposób może pomóc to w budowaniu dobrej opinii o danej firmie, a także zwiększyć jej zasięgi. Powoduje to również wzrost uznania w

Copywriting

Copywriting Kto to jest copywriter i czym się zajmuje? Copywriter – jest to osoba zajmująca się pisaniem tekstów. Copywriter bierze artystyczny udział w tworzeniu przy reklamach, scenariuszach itp. Dlatego musi być pomysłowy i kreatywny. Powinien on znać potrzeby konsumentów, to co jest potrzebne na rynku, na co jest popyt. Copywriter zajmuje się także:   - tworzeniem tekstów na istniejące strony internetowe   - artykuły do prasy   - artykuły pozycjonujące   - teksty do newsletterów   - hasła reklamowe i slogany   - nazwy firm/marek   - artykuły specjalistyczne   - teksty blogowe   - korekta tekstów   - teksty sponsorowane   - teksty reklamowe na ulotki, katalogi   - SEO   - opisy np. produktów. Copywriter zamykający się w jednej dziedzinie, o której pisze, ma małą szansę na rozwój. Z reguły jest tak, że musi on mieć wszechstronną wiedzę na różne tematy i robić bardzo dokładny research. Wtedy też można by powiedzieć, że się rozwija wszechstronnie i n

Teksty blogowe

Teksty blogowe Czym jest tekst blogowy?    Tekst blogowy, możemy zauważyć na różnego rodzaju stronach internetowych oraz typowych blogach. Jego głównym celem, jest trafienie do czytelnika, który znajduje się na pierwszym miejscu, natomiast dopiero potem, myśli się o wyszukiwarce. Tekst musi być wartościowy dla takiego czytelnika, jednak wiele osób, pisząc taki tekst, który może być naprawdę świetny i wartościowy, zapomina o pozycjonowaniu strony/wpisu, przez co niestety trafi on do mniejszej ilości odbiorców. Warto o tym pamiętać, jeśli piszemy tekst blogowy, ponieważ taka może się wydawać zbędna rzecz, tak naprawdę robi bardzo dużo. Jak wygląda tekst blogowy?    Otóż taki tekst blogowy, wyróżnia przede wszystkim jego temat, który tak naprawdę może być o konkretach, bądź dosłownie o niczym, taka luźna pogadanka i przemyślenia autora, który potem wchodzi w interakcję z odbiorcą. Wygląd tekstu blogowego , również może być różny. Zwykle pierwszą rzeczą, która przyciąga tak nap